piątek, 29 maja 2015

Kiss Nail Wrap

 
Zadbane dłonie i paznokcie są naszą wizytówką. Wielu z nas ciężko je utrzymać w dobrym stanie a nie wszyscy lubią hybrydy czy żele. Kolejna kwestia to talento do malowania paznokci. Jakimś cudem zawsze prawą rękę sobie lepiej umaluję a jestem praworęczna O.o. W dodatku u niektórych lakier w ogóle nie chce się trzymać na paznokciach. Moim rekordem jest jeden pełny dzień bez odprysków. Niezależnie od lakieru, bazy czy topu lakier się u mnie nie utrzymuje i koniec, kropka. Znalazłam jednak ciekawe rozwiązanie na większe wyjście. 


Jak już pisałam wyżej nie każdy ma ochotę czy czas na paznokcie z salonu. Mam zestaw do manicure hybrydowego, ale na to trzeba poświęcić dłuższą chwilę. Przedstawiam Wam prawie ideał: naklejki na pazokcie! Było o nich głośno już dawno a w moje ręce trafiły stosunkowo niedawnjo. Kolor wybrałam sobie dość uniwesalny, czyli czarno-srebrny. Za to wzór kwiatowy przyciąga wzrok momentalnie. 

"Pomalowanie" paznokci naklejkami zajmuje chwilę. Należy odsunąć skórki, odtłuścić płytkę i dobrać rozmiary poszczególnych naklejek do paznokci. Naklejamy i spiłowujemy koniec, starając się podwinąć końcówke pod spód. Nie do końca mi się to udało, raczej wytarłam niektóre końce, ale nie rzucało się to w oczy.  Nie trzeba malować topem czy utrwalać czymkolwiek oraz można je dowolnie przycinać. Uwinęłam się ze wszystkim w jakieś 10 minut i nie sprawiło mi to najmniejszych trudności.

Trwałość jest w porządku o ile się nie pracuje ;) Naklejki na moich bardzo miękkich paznokciach wytrzymały bez problemu 5 dni. Pewnie wyrzymałyby jeszcze dzień czy dwa, gdybym nie zaczęła skubać krawędzi. Zdejmuje się je tak samo łatwo jak zakłada.Wystarczy lekko podważyć krawędź i pociągnąć. Na niektórych paznokciach pozostało trochę kleju. Zmyłam go za pomocą szczoteczki i mydła z ciepłą wodą. Można też to zrobić za pomocą zmywacza.

Kupiłam je już dawno temu z myślą naklejania na pojedynczy paznokieć w formie zdobienia. Na paczce jest cena 99nok, ale raczej kupiłam je na przecenie za jakieś 20nok. Za przecenioną cenę jak najbardziej warto je kupić. W paczce jest 18 naklejek, co przy moich krótkich i wąskich paznokciach wystarcza nawet na trzy użycia. Polecam je kupić w neutralnych, uniwersalnych koloracah. Będą w sam raz na nagłe wyjście czy jako samodzielna ozdoba.

Podsumowując trwałość nie jest jakoś powalająca, ale i tak to dłużej niż zwykły lakier. Nie trzeba martwić się odpryskami. Podoba mi się to, że można je szybko założyć i zdjąć. Zdecydowanie będę polować na nie na przecenach.

Używałyście ich? Jakie są Wasze wrażenia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spamowi mówię stanowcze nie, Twój post ukaże się po moderacji :D