niedziela, 1 marca 2015

Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade - Ebony

Nie należę do osób, które bez makijażu nie wyjdą z domu. Na co dzień maluję się lekko, zazwyczaj jest to podkład, róż oraz podkreślam brwi. Gdybym pracowała gdzie indziej to chętnie włączyłabym do makijażu jakiś cień i tusz do rzęs. Jednak jeśli ma mi to wszystko spłynąć i rozmazać sie w ciągu dnia to wolę sobie darować. 



Natomiast na punkcie brwi mam małego bzika (o czym już wspominałam ;). Lubię mieć je ładnie podkreślone, makijażystką nie jestem i nadal się uczę. Dlatego przez moje ręce przewinęły się cienie, kredki i różne żele do brwi. Mój idealny kosmetyk na co dzień powinien być łatwy i szybki w aplikacji, ma wytrzymać bez poprawek 8 godzin i nie spływać.


Anastasia Beverly Hills Diprow Pomade jest kosmetykiem wręcz kultowym, cenionym zarówno przez sławy jak i zwykłe dziewczyny. Mi też on przypadł do gustu. Pewnie nawet nie rozważałabym jego kupna, gdyby nie to, że mogłam wypróbować go w Kicks.
Z kolorem raczej nie miałam problemu, zdecydowanie chciałam uniknąć czerni. Trafiłam w dziesiątkę z ebony. Nie jest to czerń a raczej szarość z dodatkiem brązu. Na prawdę lepiej przejść się do sklepu i na własne oczy obejrzeć kolory, bo ciężko znaleźć swatche idealnie oddające odcienie. 

U góry bez makijażu,
z lewej wersja glam, z prawej codzienna. 

Aplikacja jest bezproblemowa i szybka. Do pomady nie jest załączony żaden pędzel, ale dla mnie to zaleta. W ofercie firmy są pędzle, więc jeśli ktoś chce może sobie go kupić z tej samej firmy. Wracając do pomady jest dobrze napigmentowana a cieniowanie nie sprawia trudności. Nie mam też zarzutów co do trwałości, ale lepiej nakładać ją przed podkładem. Wszelkie korekty łatwo dokonać patyczkiem kosmetycznym. Jednak do czasu, po chwili pomada zasycha i wtedy trudniej ją usunąć. Dzięki temu moje długie włoski są ułożone i nie odstają na wszystkie strony.

W cenie 245nok otrzymujemy 4g produktu zamknięte w ślicznym słoiczku. Warto pamiętać o dacie ważności, bo jest to tylko pół roku. Przy wydajności tej pomady nie wyobrażam sobie jej zużyć w tym czasie. Nie jest to rzecz niezbędna, ale dla kogoś, kto lubi mieć ładnie podkreślone brwi na pewno nie będą to zmarnowane pieniądze. W tym wypadku jakość równoważy cenę.

8 komentarzy:

  1. Marze i śnie o tej pomadzie :D, już nie mogę się doczekać kiedy będzie dostępna w polskich Sephorach. Nie zamawiałam jej przez internet, bo tak jak piszesz lepiej zobaczyć kolor "na żywo" niż strzelać w ciemno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest warta czekania! Cieszę się, że ją mam, bo mój poranny makijaż teraz zajmuje jeszcze mniej czasu. Ciekawi mnie tylko czemu data ważności jest tak krótka?
      Zastanawiam się nad paletką do konturowania, nigdy nie miałam a mogłabym w końcu nauczyć się modelowania twarzy :D

      Usuń
  2. Ooo a jaka jest data ważności? Ja właśnie też chciałabym dorwać tę paletę :D tylko nie tę kremową co niedawno wyszła, bo ma w sobie dużo ciepłych tonów, wole chłodniejsze odcienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko pół roku O.o
      Dzisiaj nie miałam czasu pomacać w sklepie i chyba była tylko jedna na stanie, więc odpada. Też wolałabym coś chłodniejszego. Na razie testuję paletkę sleeka i nie potrafię jej rozgryźć :/

      Usuń
  3. Pół roku?! Szok przy tak dużej wydajności to głupota :/ A ze Sleeka jaka masz paletkę? Zastanawiałam się kiedyś nad tą: Sleek Face Form Light, ale róż w niej jest perłowy i na pewno bym go nie używała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy tej wydajności to spokojnie wystarczyłaby na rok użytkowania! Zawiera paraben, więc jedyne wytłumaczenie to chęć zarobku.
      Sleeka mam contour kit w kolorze medium i nadal nie jestem zadowolona z trwałości. Kolor jest nawet ok, ale mam wrażenie, że znika bardzo szybko.

      Usuń
    2. Czyli warto zainwestować w contour kit od anastasi :) tylko ta cena.....powalająca!

      Usuń
    3. Na razie jeszcze się wstrzymuję a sleek był w niskiej cenie i może jeszcze się do niego przekonam. Przynajmniej łatwo się go rozciera i się wprawię przed Anastasią ;)

      Usuń

Spamowi mówię stanowcze nie, Twój post ukaże się po moderacji :D