poniedziałek, 27 lipca 2015

Shoppingowe nowości


W weekend miałam natchnienie i wybrałam się w końcu na zakupy kosmetyczne. Czasem odwlekam je w czasie, bo nie potrafię się zdecydować na cokolwiek. Tym razem poszło w miarę gładko i bez marudzenia. Nie byłabym sobą gdybym najpierw nie odwiedziła z pięciu sklepów. Szczęśliwie jednak kupiłam większość zaplanowanych kosmetyków. 


Crème Fraîche® de Beauté Enrichie Nuxe

To 24-godzinny głęboko nawilżający krem do skóry suchej i bardzo suchej. Główne składniki aktywne to 8 mleczek roślinnych i sok z aloesu. Można go stosować zarówno na dzień i na noc. Użyłam go już pierwszy raz na dzień i jak na razie po 8h nie zauważyłam jakiegoś mega świecenia. Szybko się wchłonął i przyjemnie nakładało się na niego makijaż. Tuż po otwarciu wita nas woń kwiatu pomarańczy a zapach szybko się ulatnia. Zobaczymy jak się sprawdzi na dłuższą metę. 

Dostępny min. w Apotek1 50ml/390 nok a obecnie za połowę ceny ;)


Fairness Cream Himalaya Herbals 

Z tej firmy miałam już maść uniwersalną, która ratowała mnie w przypadku przesuszonych dłoni czy otarć. Również sprawdzała się przy niespodziankach na twarzy. Ponieważ byłam z niej zadowolona postanowiłam wypróbować krem rozświetlający dla osób borykających się z przebarwieniami. Zaawansowana formuła rozjaśniająca z lucerną, która reguluje syntezę melaniny oraz szafranem, który ma działanie rozjaśniające. Wchłania się w oka mgnieniu to pięknego matu, zastanawiam się nad zamianą i używaniem go na dzień. Pachnie niczym ekskluzywne perfumy i nie potrafię się zdecydować czy podoba mi się ten ciężki zapach. 

Warzywniak na Brugacie 100g/48nok miękka tubka przypomina pastę do zębów.


Dove go fresh

Antyperspirant w kulce o zapachu energize. Potrzebowałam czegoś lepszego do pracy. Zazwyczaj staram się nie stosować typowych antyperspirantów a jedynie dezodorantów, które maskują nieprzyjemny zapach. Zdecydowanie się sprawdza. Po 8 godzinach nadal czuję się świeżo i komfortowo. Zapach nie jest nachalny, ale wyczuwalny i przyjemny. 

Warzywniak na Brugacie 23nok, były inne zapachy.


Chusteczki do demakijażu Max Hjem

Polubiłam się bardzo z chusteczkami nawilżonymi płynem micelarnym. Dlatego kiedy trafiłam na te chusteczki wzięłam je bez zastanowienia. Skład mają świetny: woda, aloes, gliceryna i glikol propylenowy. Nie podrażniają, są odpowiednio wilgotne i duże. 

Wybrane Rimi 30sztk/10nok.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spamowi mówię stanowcze nie, Twój post ukaże się po moderacji :D