sobota, 25 lipca 2015

Rewelacyjne gumki od Glitter


Będąc na wyprzedaży w Glitter trafiłam na takie oto gumki. Bez zastanowienia je kupiłam. Miałam już plastikowe bobble od nich i bardzo je lubiłam. Zwłaszcza wersje z doczepionymi ozdobami. Niestety dawno już ich nie widziałam a szkoda, bo nie były drogie i nadawały uroku zwykłej kitce.
 Gumki nazwałam rewelacyjnymi i zasługują na to miano. Oprócz tego, że są wytrzymałe to są jeszcze delikatniejsze do tradycyjnych plastików. Pomimo tego trzymają włosy w ryzach. Nie zsuwają się nawet podczas biegania! Ich największa zaleta to komfort zdejmowania. Przy plastikach mimo wszystko czasem czułam napięcie czy ciągnięcie pojedynczych włosów. 


Jakość wykonania jest ogólnie zadowalająca. Plastik pomimo swojej sztywności rozciąga się z łatwością i równie szybko wraca do oryginalnego kształtu. Łączenia widać były klejone na gorąco. Początkowo bałam się, że będą ciągnąć włosy, ale na włosach są niewyczuwalne. Jedna gumka miała bardzo wystające łączenie, ale szybko poradziłam sobie z nim za pomocą płomienia świeczki. 

Chyba nie mam nic więcej do dodania. Za cenę 70nok otrzymujemy pięć świetnych gumek, które w tym momencie podbiły moje serce. Nie zwracałam szczególnej uwagi na inne kolory, ale jako brunetce te przypadły mi do gustu. Różowa stała się gumką do biegania, bo pasuje mi do butów :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spamowi mówię stanowcze nie, Twój post ukaże się po moderacji :D