wtorek, 2 czerwca 2015

Schwarzkopf, Essence Ultime, Omega Repair Conditioner (Odżywka regenerująca do włosów)


Nie macie czasem wrażenia, że producenci prześcigają się w tworzeniu coraz dłuższych nazw swoich produktów. Różne serie, edycje limitowane a mi coraz trudniej to wszystko spamiętać. Jakby ktoś spytał mnie o nazwę tej odżywki to odparłabym: biała omega ze złotym napisem. Tylko tyle, bo nawet producent jakoś nie wbił mi się w pamięć.


Długo ostrzyłam sobie zęby na tą odżywkę. Chyba kusiły mnie reklamy i wizja zastąpienia olejowania odżywką. Pomimo tego, że mogłabym po prostu kupić i wypróbować, to staram się nie otwierać więcej niż jedną maskę i dwie odżywki na raz. O ile w łazience mam jeden kosmetyk do twarzy, tak już do włosów jest ich razem pięć! Do odżywek dochodzą dwa szampony, codzienny i do mocniejszego oczyszczania. Czekanie się opłaciło, bo kupiłam ją za połowę ceny na wyprzedaży powielkanocnej. 

Opakowanie bardzo przyjemne dla oka, proste z delikatnymi złotymi dodatkami. Nie podoba mi się zdjęcie Claudii Schiffer na przodzie. Spokojnie mogli umieścić większe z tyłu. Opakowanie jest solidne, nic się nie stało po kilku upadkach. Zamykanie również zadowala, ale ciężko było mi wydobywać kosmetyk pod koniec. Plastik był za twardy by go dobrze ścisnąć a zazwyczaj nie przecinam takich opakowań by się nie skaleczyć. Dlatego też nie mogłam zużyć jej do końca.



Konsystencja nie jest treściwa. Zdecydowanie wolę cięższe maski. Nada się dla włosów cienkich, które łatwiej obciążyć. Moje grube włosy zdecydowanie nie pokochały tej odżywki. Tak na prawdę nie robiła dla nich za wiele. Nie dociążała, nie wygładzała ani nie zmiękczała ich jakoś specjalnie. Przy tym zapach jest na prawdę zniewalający. Dosłownie ścina z nóg. Za każdym razem nakładając odżywkę miałam wrażenie, że wylewam na siebie całą perfumerię. Zapach utrzymywał się na włosach aż do kolejnego mycia. Może to zaleta, ale nie będzie on pasował do każdych perfum. Skończyłam tą odżywkę mieszając ją z odżywką z First Price. Dzięki temu włosy były bardziej miękkie.

Aqua · Dimethicone · Polyquaternium-37 · Dicaprylyl Carbonate · Propylene Glycol · Hydrolyzed Pearl · Plukenetia Volubilis Seed Oil · Panthenol · Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin · Hydrolyzed Keratin · Maris Sal · Amodimethicone · Phenoxyethanol · Parfum · Dimethiconol · Sodium Methylparaben · Glycerin · Citric Acid · Lauryl Glucoside · Polyquaternium-10 · Trideceth-12 · Hexyl Cinnamal · Linalool · Cetrimonium Chloride · Cyclomethicone · Limonene · Benzyl Salicylate · Alpha-Isomethyl Ionone · Coumarin · Geraniol · Citronello

Jak na odżywkę z hydrolizowaną perłą, olejem sacha inchi, hydrolizowaną keratyną odżywka zadziałała średnio a nawet kiepsko. Zdecydowanie nie kupię jej ponownie. Jednak poleciłabym ją wszystkim z włosami cienkimi i łatwymi do obciążenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spamowi mówię stanowcze nie, Twój post ukaże się po moderacji :D