niedziela, 25 stycznia 2015

Lush kosmetyki handmade

Kolejna dość szybka i krótka notka. Lush to sieć drogerii stawiająca na ręcznie robione i ekologiczne produkty oraz opakowania. Ten ostatni pomysł bardzo mi się podoba, stawiają na brak papierowych pudełek i dość pojemne plastikowe pojemniki.

 Miałam do czynienia z henną w kolorze brun tej firmy, rewelacja! Kolor głęboki, wyrazisty, samo farbowanie też było dość przyjemne ze względu na dodatek olejku goździkowego do mieszanki. Zwłaszcza skalp był zadowolony i dobrze nawilżony.
Warto dodać, że pod opisem produktów zawsze znajdziemy inne dostępne pojemności oraz skład.
Dlaczego piszę o tym teraz? Jutro jest ostatni dzień wyprzedaży poświątecznej i przecena zwiększa się do -70%.
Tego na mojej liście nie było
Coś mam już na oku, ale jeszcze nie wiem co kupię.
Zdecydowanie kusi mnie szampon z miodem. Nada się do suchych włosów, może odrobinę rozjaśniać kolor. http://www.lushnorge.no/produkt/supersalg/fairly-traded-honey-shampo

Następnie krem do golenia z miodem, siemieniem lnianym i owsem. http://www.lushnorge.no/produkt/supersalg/ambrosia

W fajnej cenie i pojemności można też kupić żele pod prysznic i bomby do kąpieli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spamowi mówię stanowcze nie, Twój post ukaże się po moderacji :D